Странице

петак, 26. фебруар 2016.

Dark



I have lot of things to do for faculty and some other personal activitys, but I choosed to write this post. Priorites, right? These photos were taken in a very ungrateful conditions. That day was very cold,cloudy and windy, but was the only avaiable day for me and my photographer Ivana and despite that we shooted three outfits.  In first this supposed to be another one go-to outfit, but then I decided to play a little bit. I hope you like it.


Mnogo stvari treba da obavim, što za fakultet, što za neke sopstvene potrebe, ali sam ipak odlučio da napišem ovaj post. Prioriteti, zar ne? Ove fotke su nastale u veoma nezahvalnim uslovima. Tog dana je bilo veoma hladno, oblačno i vetrovito, ali je bio jedini slobodan dan za mene i mog fotografa Ivanu i uprkos tome islikali smo tri outfit-a. U početku ovo je treblo da predstavlja još jedan casul outfit, ali sam odlučio da se malo poigram. Nadam se da vam se sviđa.










jacket and sneakers ADIDAS
turtleneck C&A
jeans PULL&BEAR
hat H&M
sunglasses RAYBAN

Нема коментара:

Постави коментар